Foto: Roel van Deursen

Vervoerder EBS vraagt reizigers om klachten door te geven, zo kan het vervoersbedrijf goed in kaart brengen wat er speelt onder de reizigers. Sinds zondag 9 december verzorgt EBS het busvervoer op Voorne-Putten en Rozenburg. De vervoerder kampt met opstartproblemen.

“Sinds 9 december is EBS gestart met het openbaar vervoer op Voorne-Putten en Rozenburg. We erkennen dat niet alles vlekkeloos verloopt. Om goed in kaart te brengen wat er speelt onder de reizigers, willen we vragen om klachten en/of opmerkingen in te sturen”, zo schrijft het vervoersbedrijf. Klachten en opmerkingen kunnen worden ingestuurd via de website van EBS.

Reizigers krijgen op verschillende plekken foute reisinformatie bij bushaltes. EBS werkt eraan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. “Op dit moment is niet alle reisinformatie op de haltes correct aangepast. We werken hier hard aan.”, aldus de vervoerder.

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws uit de regio! Like ons op Facebook of volg ons op Twitter
Advertentie
DELEN